98% УКРАЇНЦІВ ХОЧУТЬ ЗНАТИ СВОЇ ПРАВА І БОРОТИСЯ З КОРУПЦІЄЮ
Що робити, якщо я втратив мобільний телефон, на який надходять sms-повідомлення з одноразовими паролями?
Перш за все, зателефонуйте в Інформаційний центр банку за телефонами 0 800 500 500 для дзвінків по Україні (безкоштовно зі стаціонарних телефонів), (044) 000-00-00 (для дзвінків по м.Києву та з-за кордону) або 000 з мобільного (для абонентів МТС) для блокування системи.
Вам також потрібно звернутися у будь-яке відділення Банку для зміни номеру телефона, на який в подальшому будуть надходити sms-повідомлення з одноразовими паролями. При зверненні у відділення при собі обов’язково мати паспорт та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду.
Що робити, якщо картку ідентифікації клієнта загублено/вкрадено/скомпрометовано?
Якщо картку ідентифікації клієнта загублено/вкрадено/скомпрометовано, необхідно:
- звернутися до Інформаційного центру банку за тел. 0-000-00-000 для дзвінків по Україні, (044) 000-00-00 (для дзвінків по м. Києву та з-за кордону) або 000 з мобільного номеру МТС для блокування системи;
- звернутися до будь-якого відділення банку з документами, які посвідчують особу, для отримання нової картки ідентифікації.